Yoga och bergodalbanor.

Godmorgon! 
Igår måndag åkte min familj till six flags, ett stort nöjesfält med en massa olika typer av bergochdalbanor, jättekul tyckte dom men det tycker inte jag.

Själv åkte jag till Hollywood och gick på kundaliniyoga.
Wow så häftigt!!

Så här såg det ut utvändigt på yogacentret.

Jag tillbringade hela dagen där med yoga, shopping lunch och många samtal med härliga yogamänniskor. 

På eftermiddagen träffade jag Gurumukh, helt fantastiskt! 
Hon är mycket stor inom Kundaliniyogan och har utbildat hundratals lärare över hela världen, b.la så har Madonna varit elev hos henne.

Jag tror mig inte kunna prata så bra engelska men det kan jag faktiskt, jag vill inte påstå att jag är någon klippa på det men jag förstår ganska bra och kan göra mig förstådd. 


På kvällen träffades vi åter igen hela familjen och åkte till Santa Monica för att käka middag på ett inneställe där dom serverade de bästa hamburgarna med milkshake, Gud så gott! Alla råvaror var ekologiska. Bara inredningen var värt ett besök där.

Idag lämnar vi Los Angeles och reser vidare till San Diego.


1 Lotta:

skriven

Men åh, vad häftigt! Att yoga kundalini i LA och träffa Gurumukh, cool du är!

Kommentera här: