God fortsättning.

God fortsättning alla.

2015 står för dörren. För mig ska 2015 få stå för kärlek och gemenskap och om att odla och vårda mina relationer. 
Såklart har kärleken alltid varit viktig i mitt liv och mina relationer, men man kan alltid bli bättre inom det området. 

Det här året kommer jag även att fylla ett halvt sekel, det ser jag fram emot och tycker ska bli jätteroligt, och vet ni? jag fyller år två dagar före midsommarafton...så jäklar vilken midsommarfest det kommer att bli. 

Jag tycker och har alltid tyckt och sagt att är det nån gång man ska fira och ha fest så är det när man fyller år, att samla sina nära och kära, om det så är tårtkalas eller en stor middag spelar ingen roll bara man umgås, bjuder in och har trevligt. 

När jag och Matz var hos Kerstin, en pensionerad arbetskamrat till min man som alltid bjuder in sina syskon och vänner på födelsedagsmiddag när hon fyller år, så höll hennes syster ett tal där hon bl.a. sa att hon tyckte att det var så livsbejakande av Kerstin att alltid bjuda in till fest när hon fyllde år, och banne mig så rätt hon har...livsbejakande är vad det är. 







Kommentera här: