Födelsedag.

Idag är det en något mulen och kall dag, men det gör ingenting alls för det är min födelsedag. Hipp, hipp hurra för mig idag på min 49:e födelsedag. 

Mumsigaste frukosten! 

Jag älskar födelsedagar och kalas, men jag tycker att den som fyller år bara ska få lata sig och bli ompysslad vilket sällan är fallet. 

Nej då håller man på och fixar med att laga mat och baka tårta, springer runt och städar huset för att gästerna ska trivas och ha det bra, konstigt det där...det måste bli ändring på det.

Imorse gjorde jag ett yogapass för ökad kraft och energi. Hela förra veckan var jag så jäkla trött och hade inte ork till något inte ens en promenad, så det blev mycket vila. Tack kära kropp för att du talar till mig och ber om vila och återhämtning och tack till mig själv för att jag lyssnar. 

Det här fina armbandet från Michael Kors fick jag från min älskade man tidigt imorse innan han åkte till jobbet. Tack söta! 










Kommentera här: