Prydnadskuddar.

Idag har Elin och jag varit i stan. Ja, idag med, och i måndags och i onsdags, bara för att jag älskar att vandra runt i Stockholm. Jag köpte nya prydnadskuddar, och vilken tur att inte min älskade man var med för han tycker att vi har kuddar så vi kan inreda hela kungliga slottet, men jag kan bara inte låta bli när jag hittar några fina som matchar hemmet. Något annat blev det inte, bara två ynka kuddar till soffan här hemma. 

Nu sitter jag och njuter med ett litet glas rosé och ica-kuriren som jag prenumerera på medan Elin fixar med middagen. Är man en tant om man läser den tidningen eller ? Det känns lite så, men det gör ju faktiskt ingenting för jag är snart en tant (läs: snart). 


Här är dom! Kuddarna alltså!



Och här är Elin, men det var från förra veckan.

Kommentera här: