Lite glest mellan inläggen.

Ligger lite på latsidan när det gäller bloggen just nu. Jag har inte haft någon riktig inspiration och jag vet inte vad jag ska skriva om.

Jag kan ju berätta lite om veckan som gått:

I måndags var jag hos Malin som är min absolut bästa massör, hon kan det där med massage och att möta människor. Hon tar sig tid och hon går på djupet.

I tisdags var jag in till stan för en fika tillsammans med min härliga yogavän Jenny. Vi pratar och kommer på lite nya idéer och tips kring yogan och lite annat smått och gott... Ja, vem vet, en vacker dag odlar jag säkert grönsaker i stor skala och Jenny lagar mat på det. 

I onsdags fick jag bara nog, åkte till Täby, gick in på närmsta drop-in, klippte av mig håret och jag blev nöjd. Ni vet, man drömmer ju alltid om det man inte har, ett tjockt fylligt långt hår, men jag har nu vid vuxen ålder förstått att det kommer aldrig att ske.
Så här söt är jag vid sex års ålder...kolla frisyren.

Igår torsdag jobbade jag och på kvällen hade jag min yogakurs.

Idag, fredag, ska jag jobba och vi har novemberfest för alla "brukare". Ja, det kallas så, daglig verksamhet för förståndshandikappade. Det blir lekar och tipspromenad fast inne och alla får pris. Det blir varm korv till lunch och kladdkaka till kaffet. Ni förstår vad dom längtar...
Och till kvällen blir det lugnt, bara vara hemma med mannen och inget fredagsmys, jag gillar inte fredagsmys, vi kallar det fredagslugnt, eller fredagslunk...

Kommentera här: