Härliga höstmorgon.

Tidigt i morse tog jag en rask promenad  i mörkret med reflexväst och pannlampa på. Det var en härlig kall och skön luft att andas in.

Onsdag och idag väntar jobb och till kvällen ska vi åter igen gå på Hökeriets onsdagsbistro, det har blivit vårt nya onsdagnöje. Det serveras mat från gårdens eget kött, allt från lasagne till kalops...mycket, mycket trevligt och det bästa av allt det är nära hem. 

Igår var jag och Elin in till stan för lite shopping, lunch och fika.
Elin körde in och hon är så säker bakom ratten vilket gör mig alldeles lycklig, så lycklig att jag glömde mitt kontokort i parkeringsautomaten och upptäckte inte det förrän långt senare. Aj, aj, aj inte bra. Vi tog tunnelbanan tillbaka till bilen i hopp om att hitta kortet, men såklart inte. Så det blev att ringa maken som fick spärra kortet. Senare på eftermiddagen satt denna lapp på vindrutan....underbart med ärliga och omtänksamma människor.

Mitt nya armband från NIKE som jag och maken köpte under vår resa i USA...jag är supernöjd med det, medan andra tycker det är stressande. Men jag får en liten hint om hur mycket jag faktiskt rör mig på en dag. Som sagt igår blev det många steg. 


Kommentera här: