Härlig dag med skogspromenad och funderingar kring yogan.

Vilken härlig dag det har varit idag med behaglig temperatur och växlande molnighet, men mest solsken.

Min yngsta dotter Elin och jag åkte en tur till Brottbys loppis på förmiddagen för att kolla in om det fanns något enklare köksbord till sonens lilla studentlägenhet, och vad är det första vi ser när vi kommer fram, jo ett alldeles perfekt bord med två klaffar...taget för trehundra riksdaler.

Efter lunch gick jag en sväng upp till skogen för att titta om det kommit någon svamp, och det hade det gjort, inga mängder men tillräckligt för en varsin svampmacka till kvällen.
Det är så rogivande att sakta promenera i skogen, själen får sitt och har man sen dessutom kaffe och smörgås med sig så är det underbar att sätta sig  på en bergsknalle och titta ut över åkrarna och bara njuta.



Och det där med mina tankar och funderingar kring yogan och om att vara yogalärare, dom tankarna finns ju ständigt där.
Hur ska jag göra för att nå ut till fler människor med yogan, hur marknadsför jag mig och mitt yogaföretag, börja att föreläsa om min egen personliga resa, försöka hitta en bra och större lokal, samarbetspartners....ja så där går mina tankar, men som alltid, det löser sig.

Kommentera här: