Förändring!

Stora förändringar sker lättast med små steg...
Jag älskar verkligen att vara yogalärare och att få förmedla och undervisa denna härliga yogaform, men även att få dela med mig av mina egna erfarenheter. 
Jag brinner även för hälsa, kost och motion.
Drömmen är att få hjälpa andra människor till positiva livsstilsförändringar eller människor som bara längtar efter en förändring på något sätt.
De senaste åren har jag gjort en hel del förändringar i mitt liv, förändringar som jag från början inte själv såg, eller inte ens förstod att det var en förändring. Men med små små steg i vardagen och med hjälp av yogan...denna magiska yogaform, så kom jag mer i kontakt med mig själv och mina egna behov och vad jag personligen behövde förändra hos mig själv för att må bra. 


En förändring tar tid, det är ingenting man gör i en handvändning

Tro på dig själv och gör det du brinner för, våga chansa.

Ha tillit

Kom ihåg! Ingenting är för evigt, allt är föränderligt. ( fick jag med mig av min yogalärare under utbildningen)  det bär jag alltid med mig...

Våga möta och utsätta dig för det som skrämmer dig.

Omge dig med människor som är positiva och ger energi och som tycker att du är OK som du är.

Låt inte din rädsla stå ivägen för dig och dina drömmar.

Öva dig på att lyssna och lita på din magkänsla.

Idag är jag så jäkla glad, nöjd och tacksam över de förändringar jag gjort. 









1 Lotta:

skriven

Så härligt beskrivet! Kul att läsa om dina förändringar. När man ska starta med en förändring känns det ofta stort och oöverstigligt, men med små, små steg som du skriver så går det lite mer av sig själv. Och ser man sen i backspegeln, så inser man att man faktiskt förändrat mycket. Jag är också jättestolt över det jag har förändrat - allt på egen hand.

Kommentera här: