Jag är den jag är.

Och det är jag stolt över. Det finns så mycket som jag är stolt över.

Framförallt är jag stolt över den resa jag gjort de senaste åren, de förändringar jag gjort från ängslig och orolig till trygg och stabil.

Jag har alltid varit glad och oerhört social, min man kallar mig vardagssocial och det har han rätt i...för jag älskar vardagen och de spontana vardagsmötena. Ni vet när man springer på någon bekant på ica eller på promenaden till och från jobbet eller för att inte tala om alla härliga möten på yogamattan. 

Jag är stolt över att vara den jag är,för att jag är jag och ingen annan. Jag är spontan, glad, social, rörig och lite fladdrig emellanåt, pratar fort när jag blir glad och exalterad. 

Jag älskar verkligen livet, jag är så jäkla tacksam över livet, jag är 
"hiskeligt" glad att jag har ett fungerande liv. Tacksam över kärleken i mitt liv, kärleken till mina barn och kärleken till min underbara man
Med kärlek kommer man långt. 


Kommentera här: